tisdag 10 maj 2011

Munkeröds floristutbildning

...ställde ut sina alster på Trädgårdsmässan på Liseberg i helgen som gick.


Vem skulle inte vilja vräka sig i den här soffan?

En sån rolig idé - bara svirra lite med limpistolen i kallt vatten och vips
har man stommen till en trevlig brosch!


Väldigt gullig hängmatta!


Till pergolataket kanske detta vore ett pyssel att ta till inför midsommar?


Jag har ingen aning om vad detta skulle föreställa men det blev rätt bra på bild.


För övrigt var det uteslutande kommers på mässan (varför betalar man 80 kr i inträde för att gå runt och handla?) och jag kom hem med två pioner, tre chokladcosmos-sticklingar, två liljor och en marocko-mynta. Den myntan har jag satt i en kruka på trappan och den luktar preciiiiiis som när vi var på ljuvlig Marocko-semester i vintras och blev serverade mint-te hela tiden. OCH så köpte jag en liten betongskylt som det står Ogräs på. Tänk bara sån användning jag kommer att få av den!

1 kommentar: