tisdag 16 november 2010

Några bilder till...

... från Blomsterskolans Julutställning. Det här moss-hänget med rött pynt skulle man ju faktiskt kunna testa hemma!

Det behövs bara en liten nisch, några ruskor med granris och ett par amaryllis! Ja, och så fantasi, tid och mod förstås.

De här kransarna var till salu i butiken. Vackra. Stora. Dyra.

Den här var rejält kitschig tycker jag. Julen vara ända till påska eller?

Nu har jag i alla fall städat rent på stora bordet i garaget. Inget hindrar mig från att gå igång med mossa, lökar, apelsiner och silvertråd!

2 kommentarer:

  1. Det är väl fantastiskt att jag har bott i byn i över 20 år, men aldrig varit på julutställningen!?

    Härliga bilder. Jag ser framemot dina egna kreationer så småningom.

    SvaraRadera
  2. Jamen snälla du vad hindrar dig?? Ligger det för nära? Jag ska påminna dig nästa år!!

    SvaraRadera