onsdag 25 augusti 2010

Hur har jag kunnat överleva?

...utan denna produkt! Vad det är? En krukborste såklart! Äntligen ska jag bli en god trädgårdsmänniska och borsta ur mina krukor ordentligt när säsongen är över eller jorden töms ut av annan anledning.

I sammanhanget vill jag också väldigt gärna påpeka att jag gav lååååångt under hundralappen för den här på Plantagen. Men lackerat skaft och allt. I Slottsbutiken på Sofiero kostade så gott som exakt likadan 322,-, ett alltigenom kungligt pris!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad jag lär mig! Hade inte en susning om att det fanns krukborstar.

    Den gröna stolen är ju underbar! Vilken cool färg!

    SvaraRadera
  2. När jag målat en stol och ett bord så tog färgen slut och annat i livet kom emellan - så bänken är fortfarande grå och den andra stolen målade jag vit redan till trädgårdsmässan i våras - så det blev ett lite väl färgglatt möblemang.

    SvaraRadera